lauantai 25. elokuuta 2007

Vähän vastauksia


Levollista venetsialais-iltaa kaikille sukkailijoille!

Sain sähköpostiin pari kysymystä, joihin ajattelin vastata täällä blogissa ihan julkisesti. Samat kysymykset kun monesti pyörivät useissa päissä. Korostan kuitenkin etten anna mitään "oikeita" vastauksia, vaan nämä ovat minun mielipiteitäni tempausemona. Kommentoikaa ihmeessä!

Ensinnäkin kysyttiin, onko tarkoitus julkaista kuvat tehdyistä sukista omassa blogissa, tässä blogissa vai molemmissa. Minä ajattelisin, että molemmissa. Olisi kiva saada tähän Sukkasato-blogiin mahdollisimman laajalti kuvat kaikkien osallistujien tekemistä sukista, mutta tietysti meistä jokainen haluaa esitellä kädenjälkensä myös omassa blogissaan, jos sellainen on. Käytännössä ainakin itse aion tehdä niin, että kirjoitan valmistuneista sukista postauksen omaan blogiin ja sitten kopioin sen teksteineen kuvineen tänne.

Toiseksi kysyttiin, onko tarkoitus valmistaa sukat ajalla 1.9.-31.10. ilman varaslähtöä. Periaatteessa kyllä - mutta käytäntö on toinen. :) Itse olen tikunnut sukkia tarpeeseen koko elokuun, ja aion kyllä esitellä nekin täällä sitten tempauksen alettua. Koska kyse ei ole mistään kilpailusta itseä tai muita vastaan, kuten Lankahamstereissa tai 10%-tempauksessa, saa sukkia ilman muuta ruveta tekemään jo nyt jos tahtoo tai tarvetta on. Esittelyt minä kuitenkin näkisin mieluusti täällä blogissa vasta tempausaikana. Vai mitä mieltä olette?

Kolmanneksi pikku vinkki: jos niin ikävästi olisi päässyt käymään, ettei kotoa löytyisikään kylliksi sukkalankaa, niin piipahtakaapa täällä...

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Hyvä tietää noi jutut.
Ja kiitos linkistä. Nyt mun täytyy hokea itselleni koko päivä: mä olen tilannut jo sukkalankaa saksasta, mä olen tilannut jo sukkalankaa saksasta, mä olen....
Niin ihania sukkalankoja tuolla mutta oikeesti, mä liityin myös -10% projektiin, joten mä en huuda tuolta mitään, mitään, mitään... Jos vähän?? Ei ei.