maanantai 27. elokuuta 2007

sini huonomuistinen päivää..

nolona täytyy tunnustaa että musta ainakin tuntuu että en muistanut esitellä itseäni kun kutsun sain..ihan varma en kyllä nyt oo, koska viime aikoina on ollu niin paljon ajateltavaa ja niin vähän nukkumista että mulla on lieviä muistiongelmia..niistä mä yleensä aina ensimmäisenä huomaan että oon yliväsyny :). eli jos nyt olet mun esittelyn jo täältä lukenu ni tämän saa hyvällä omallatunnolla skipata..täältä varmaan ois jostain nähnytkin että onko täällä aikasempia kirjotuksia mutta mä oon ihan pihalla tän bloggerin kanssa =D.

joka tapauksessa sukkia olis tarkotus neuloa mikä sopii mulle vallan mainiosti, ne kun on niitä mun lempineulottavia. samalla kun oon -10%-ryhmässä ni menee mukavasti yksiin nämä. enpäs tiedä mitä itsestäni sanoisin, mutta jos nyt ihan hirveästi jäi puuttumaan asioita joita haluaisit minusta tietää, niin blogistani voit käydä tutkailemassa :).

sukkailemisiin!

Ei kommentteja: